A Dolce & Gabbana nemcsak ruháiról, hanem nagyszabású divatkampányairól is híres. A tavaszi-nyári szezonra a korábbiaknál is nagyobb durranással készültek.

A 2019-es tavaszi-nyári kampányával a Dolce & Gabbana mintha feledtetni akarná, hogy csúfosan felsült Kínában. Bárhogy is van, a divatháztól megszokott profizmus a kollekció darabjain és a fotókon is tetten érhető.

Sok ismert arc között a kilencvenes évek szupermodellje, a még mindig tökéletes alakkal megáldott Helena Christensen is feltűnik a tavaszi-nyári képeken, aki decemberben töltötte be ötvenedik életévét. Ez persze egy fikarcnyit sem látszik rajta, ahogy Eva Herzigova és Monica Bellucci is simán letagadhatna jó pár évet a korából. Talán nem meglepő, hogy ilyen sztárdömpinggel készül a tavaszra az olasz márka.

Tavaly év végén újabb botrány robbant ki az olasz divatcég háza táján. Minden egy átgondolatlan videóval kezdődött: a Dolce & Gabbana régóta fáradozik azon, hogy kiterjessze üzleteit Kínában. Ám, miközben az összeszokott tervezőpáros – Domenico Dolce és Stefano Gabbana – a hatalmas sanghaji bemutatóra készült, óriási hibát vétett.

A show népszerűsítésének céljából több, viccesnek szánt videót jelentettek meg, melyekben egy ázsiai modell próbál evőpálcikával elfogyasztani olasz ételeket. A reklám nem talált be a kínaiaknál, sőt, több országban is kritizálták amiatt, hogy tiszteletlen, és rasszista felhangú sztereotípiákat vonultat fel. Végül a helyzet odáig mérgesedett, hogy az olasz divatcég kénytelen volt lemondani a Sanghajba tervezett bemutatót, mert több modell lemondta a szereplését.

Új reklámjával biztosra ment a Dolce & Gabbana

Bár a tervezőpáros gyakran keveredik botrányba az átgondolatlan, csípős véleménynyilvánításai miatt, a cég valószínűleg nem büszke erre a rosszul elsült húzásra, ezért igyekszik visszaállítani renoméját. Ez az új évi, tavaszi-nyári szezon divatkampányán is érezhető, melybe látszólag rengeteg energiát fektettek. A témaválasztás hasonló, mint korábban, bár a család helyett most a foci, a karneváli hangulatú fieszta és a vallásos hagyomány került középpontba.

Elképesztően sok ismert arcot vonultat fel fotóin a Dolce & Gabbana: sokak mellett Helena Christensen, Eva Herzigova, Carla Bruni, Marpessa Hennink, Ashley Graham, Maye Musk, Monica Bellucci és Isabella Rossellini is felbukkan. Az olasz divatház hét fotóssal készíttetett kisebb képsorozatokat, így más-más nézőpontokból láthatjuk az új kollekció darabjait, és hét művészi megközelítésből érzékelhetjük, milyen az olasz életérzés.

Fotók: www.dolcegabbana.com.

  • Megosztás:
hirdetés