Ki más lehetne tapasztaltabb és biztosabb a dolgában, ha bikinitestről van szó, mint egy topmodell, akinek mindig bombabiztosan kell kinéznie, különösen, ha olyan fotózásra készül, ahol alig takaró textilben kell pózolni.

hirdetés

Erre az esetre dolgozta ki az amerikai modell, Emily DiDonato a következő videóban látható diétát, amit egy héttel a fotózás előtt iktat be. Ebben főként arra törekszik, hogy egyensúlyban legyen a fehérje és a szénhidrát, ami feltétele a sikeres és egészséges, nem koplalásra építő diétának.

Igaz, kizárólag zöldség, gyümölcs és hal teszi ki az ételeket, de akár személyre is lehet szabni, és további zöldségeket vagy csirkét is bele lehet csempészni.

Reggeli

Edzés után turmixszal indítja a nap első étkezését, amihez kevert salátát, áfonyát, proteinport, finom szemű zabpelyhet és mandulatejet használ. Amilyen egyszerűen hangzik, ugyanolyan laktató is, továbbá dúskál az egészséges szénhidrátban és fehérjében.

Ebéd

Az alap ugyancsak a kevert saláta, amit pézsmatökkel – vagy előzetesen megsütött édesburgonyával -, párolt kelbimbóval, tökmaggal, olívaolajjal és citromlével készít el. Érdekesség, hogy külön tojásfehérjét is süt, amivel megszórja a salátát, de akár az egész tojást is fel lehet használni.

Uzsonna

Tonhal mustárral, párolt brokkolival és sárgarépával. Emily szerint a zöld színű zöldségek kiválóan telítenek, így nem kell attól tartani, hogy éhes marad az ember. Ha napközben mégis megéhezik, mogyorófélét, almát – vagy bármilyen gyümölcsöt – eszik.

Vacsora

Sütőben sült lazac olívaolajjal, sóval és citromlével megspékelve. 15 perc sülés után édesburgonyával, pézsmatökkel és párolt kelbimbóval tálalja. Egyébként az édesburgonya is nagyon laktató, tele van a bőr számára értékes béta-karotinnal, és még finom is. De, ha mindez nem lenne elég, Emily édességképpen fagylaltot is eszik, hiszen egy kis jutalom belefér még a legszigorúbb diétába is!

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés