Kívülről kissé furcsán fest az arcjóga, de megéri pár percig viccesen kinézni, hiszen a hosszú távú hatása meglehetősen komoly. Ezekkel a mozdulatokkal megelőzheted és kisimíthatod a ráncokat.

hirdetés

A vérkeringés stimulálásával és az arcizmok átmozgatásával javul a bőr anyagcseréje, és tulajdonképpen ezen az elven alapszik az arcjóga. Éppúgy, mint a testünk formálásakor, fontos az izommunka, mely felgyorsítja a szervezet méregtelenítő folyamatait, beindítja a zsírbontást, illetve feszesíti a bőrt. Az arcunk mozgató izmaival is hasonló hatást érhetünk el, ha célirányosan használjuk őket.

Az alábbi gyakorlatok viccesen néznek ki ugyan, de segítenek megőrizni a bőr frissességét: minél jobb a vérkeringés, annál több oxigént tudnak felvenni a bőrsejtek, ezáltal sokkal gyorsabban regenerálódhatnak. Az arc- és nyakizomtorna nemcsak a ráncok ellen hatásos, hanem segít feloldani a görcsös testtartást, javítja a közérzetet, és nem hagyja, hogy petyhüdtté váljanak a kontúrok.

A videó jobb alsó sarkában található, beállítások elnevezésű gombbal tudsz magyar feliratot adni a felvételhez, hogy pontosan tudd követni az utasításokat. Először kattints rá az angol, automatikusan létrehozott feliratra, majd az automatikus fordítás opciónál válaszd ki a magyar nyelvet.

  • Megosztás:
hirdetés