Egyre nagyobb publicitást kap a tengerek szennyezettsége, igaz, talán már későn. Néhány nagyobb vállalat pedig konkrét cselekvésre szánta el magát. A H&M, ami fast fashion márkaként rengeteg terméket ont magából, tengerparti műanyag hulladékból hozott létre textilt, melyet bionicnak neveztek el, és az ebből készült ruhát forgalomba is hozza.

Palackruha

A ruhát Natalia Vodianova, az idei Conscious Exclusive kollekció arca mutatta be. – Büszke vagyok rá, hogy szerepelhetek a H&M Conscious Exclusive kampányban. Hihetetlen látni ebben a kollekcióban a fenntartható anyagok terén elért fejlődést, ami a divatvilág egészének fenntarthatóbb jövőjét vetíti előre – nyilatkozta a szupermodell.

A Conscious Exclusive kollekció különleges darabokból áll, kulcsfontosságú darab a púderrózsaszín, pliszírozott ruha, ami a bionic anyagból készült. Elsőre biztosan nem mondanád meg a légiesen könnyű textilről, hogy mi volt az alapja, pedig egyáltalán nem furcsa, a poliészter nagyon sokféleképp felhasználható.

A H&M teljes kínálatának 20%-a készül fenntartható anyagokból, és ennek arányát minden évben igyekszik növelni a vállalat. A H&M az újrahasznosított poliészter egyik legnagyobb felhasználója, és a biopamut egyik legnagyobb vásárlója a világon. A pamutanyagok esetében a kitűzött cél az, hogy 2020-ra 100%-ban fenntartható forrásokból származzanak. A H&M törekvéseinek része, hogy a fenntartható, jó minőségű divatot a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tegyék.

A ruha itthon is elérhető lesz, 59 990 forintba fog kerülni.

  • Megosztás:
hirdetés