Néhány hete robbant be a hír, hogy Hailey Bieber, a sikeres modell és vállalkozó, eladta Rhode nevű szépségmárkáját az e.l.f. Beauty-nak egy körülbelül egymilliárd dolláros üzlet keretében.

hirdetés

Az, hogy Hailey Bieber eladta saját márkáját nem csupán a teljes iparágat, de milliós követőtáborát is hihetetlenül meglepte, hiszen a Rhode kevesebb, mint három év alatt valódi kultuszmárkává nőtte ki magát.

Óriási összegért kelt el a Rhode: Hailey Bieber eladta márkáját

A Rhode arculata minimalista és letisztult, éppúgy, mint a márkát megálmodó szupermodell. Neutrális színek, pasztellárnyalatok, matt tubus és egyszerű tipográfia jellemzi a csomagolást is. A márka szellemisége az úgynevezett clean girl irányzat jegyében született meg.

A termékek megalkotásakor a természetes szépséget és az egyszerű, de annál hatékonyabb bőrápolást helyezte fókuszba a szupermodell.

A Rhode termékpalettája bár igencsak szűk, de annál átgondoltabb. A legismertebb és legsikeresebb termékük a Peptide Lip Treatment nevű ajakbalzsam, amely hidratált és telt hatású ajkakat ígér. Emellett a Glazing Milk tonik és a Barrier Restore Cream szintén nagy népszerűségre tett szert az elmúlt években. Ezeknek célja a bőr védőrétegének helyreállítása, illetve a hosszan tartó hidratáltság elérése.

A márka közösségi médiában való jelenléte is kulcsfontosságú volt. A modell saját bőrápolási rutinjának és praktikáinak felfedésével, illetve sminktelen szelfikkel tette hitelessé a Rhode-ot. A márka alapvetően a slow beauty elvre épít – ahelyett, hogy gyors csodák ígéretével kecsegtetne, inkább hosszú távú eredményeket nyújt.

Bár sokan úgy gondolták, hogy a sokkoló döntése után most teljesen háttérbe vonul Hailey Bieber, valójában továbbra is meghatározó pozícióban marad a Rhode-nál. Kreatív vezetőként és tanácsadóként segíti az e.l.f. csapatát a márka továbbfejlesztésében.

Habár a Rhode más kezekbe került, az új tulajdonosok ígéretet tettek arra, hogy a márka továbbviszi azt, amit eddig is képviselt, illetve a Hailey Bieber rajongóknak sem kell csüggedniük, hiszen a szupermodell sem állt ki a márka mögül, csupán ezentúl a háttérből segíti a munkálatokat.

Kiemelt kép: Dia Dipasupil/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés