A magyar Nanushka márka New Yorkban is megvetette a lábát, és sikert sikerre halmoz. Külföldi hírességek és divatbloggerek rajonganak a cuccaiért.

Sándor Szandra, a Nanushka alapítója és tervezője, New Yorkban is megalapozta márkája sikerét. Nemrég beszámoltunk róla, hogy a magyar brand több ízben sikeresen szerepelt kollekcióival a New York-i Fashion Week kifutóján, de ismertsége nemcsak arra a pár napra szólt.

Az amerikai divatvilág krémje, és külföldi bloggerek egyaránt nyomon követik a Nanushka kínálatát, így nem ritka, ha a közösségi médián túl, a magazinok portáljain is összefutunk a magyar tervező egyedi, jól felismerhető darabjaival.

Az amerikai V Magazine szerint, a Nanushka új trendet indít el New York-ban a Yola fantázianevű szandáljával, mely a 2019-es tavaszi-nyári gyűjteményének egyik becses tagja. A japán ihletésű, párnázott lábbeli könnyed stílusát dicséri a magazin, mely éppúgy megállja a helyét egy egzotikus szafari túrán, mint a nagyvárosi, forró aszfalton.

A magazin úgy véli, hogy a nyári cipődivatot vaskosan megalapozza a magyar márka pufi szandálja, mely fukszia, púder, és fekete színben kapható.

Bár a fazonja nem kimondottan nőies, remekül passzol a csinos, letisztult ruhákhoz, sőt, az idén újra fellobbanó szafaristílus tökéletes kiegészítője lehet. A szandálokhoz illő táskák is készültek a szezonra.

Képek: Nanushka.

  • Megosztás:
hirdetés