Cara Delevingne igazi nagyágyúnak számít a divatszakmában, valószínűleg kevés divatház van, akivel még nem dolgozott együtt. Vagány, szókimondó és kissé rámenős stílusával igazi különcnek számít, amit most a Balmain vadiúj kampányában is megmutatott.

A francia divatház kreatív igazgatója, Olivier Rousteing igazi jóbarátja a modell-színésznőnek, akivel közösen dolgozták ki a márka nyár-őszre tervezett három táskafazonjának dizájnját. Raousteing úgy nyilatkozott, számára nem mindegy, kivel dolgozik együtt, hiszen közös érdeklődési körrel és érdekekkel is rendelkezniük kell. Bár mindketten nagyon elfoglaltak, könnyedén mentek a közös megbeszélések, hol Los Angeles-ben, hol Párizsban.

Olivier szerint Cara igazi Balmain-nő, hiszen erős egyéniség, aki mindig tudja, mit akar. Egyben ő a modern, dualista nő gardróbjának képviselője is, amiben a farmer-bőrkabát és az elegáns szettek is megtalálhatók.

A kollekció három darabja a Romeo, Twist és BBag, melyek sokoldalúak, és bárhova fel lehet őket venni. A cél az volt, hogy ne csak szép, de funkcionális táskákat alkossanak, melyek kielégítik a nők mindennapos igényeit. Ez nagyon fontos, mert egy táska elkíséri a nőt egész nap, gyakorlatilag abban van az élete.

A Romeo egy vagány, punkos fazon szegecsekkel és gombokkal, a Twist pedig a military stílusból merít kantintáskákat idéző formájával. Velük szemben áll a BBag, ami egy igazi klasszikus, steppelt fazon, aminek aranyláncok adnak kifinomultságot.

A táskákhoz kampányfilmek is készültek, melyekben természetesen Cara játssza a főszerepet. Igazi Netflix-stílusban forgattak, szinte, mintha a legújabb filmeket néznénk. Ez is fontos volt Olivier-nek, hiszen a filmek iránt való közös szeretetük is összehozta ezt a nagyszerű párost.

Kiemelt kép: Getty Images/ Dia Dipassupil.

  • Megosztás:
hirdetés