A Rag & Bone kampányában szimpla polaroid képeken tűnik fel a pluszos méretű szépség, melyek teljes valójában mutatják meg a gömbölyded idomú modellt, egyszerű pólóban és farmerben.

A kampányok általában sok illúziót tartalmaznak: a modelleket rendszerint retusálják, a ruhákat kézileg vagy digitálisan rájuk igazítják, és minden a legoptimálisabb megvilágításba kerül. A Rag & Bone 2011 tavaszán indította el DIY projektjét, mely visszatér a hagyományos fotózáshoz.

A kezdeményezés lényege az, hogy a modell olyan szerelést válogat össze magának a márka kollekciójából, melyben jól érzi magát, és amellyel abszolút azonosul. A kampányfotókhoz a régi technikákat alkalmazzák, így nagyon retró az összkép, ráadásul nem javítják fel a látványt sem retusálással, sem filterek alkalmazásával.

Az idei DIY projekt főszereplője a legnépszerűbb plus size modell, Ashley Graham, aki nagyon natúr sminkben, farmerban és pólóban pózol a szemcsés polaroid képeken. A kampányfotókon minden, amit látunk, hiteles és természetes, vagyis digitális csalások nélkül mutatják be, milyen dögösen feszül a farmer a teltkarcsú modellen.

Ashley Graham rögtön megragadta az alkalmat, hogy a divatház kampányarcaként felhívja a figyelmet egy olyan hiányosságra, mely sok luxusmárkát érint. A pluszos méretű szépség úgy véli, hogy a csúcskategóriás márkáknak is be kellene tartaniuk az inkluzív méretezést, hiszen bőven lenne rá kereslet. Szerinte nagyon elavult gondolkodásra vall, hogy a „high fashion” világában egyszerűen hiányzik a dundi nőkre tervezett méretsor, mintha ezzel azt sugallnák, hogy a divatosan öltözködő, módosabb nők közt nincsenek telt alkatúak.

Pedig biztos benne, hogy sok hozzá hasonló nő akad, aki szereti a jó minőségű farmert és a tökéletes szabású pólót, mely önmagában, kiegészítők nélkül is jól mutat.

  • Megosztás:
hirdetés