Franco Moschino hat évvel halála előtt, 1988-ban alapította a Cheap & Chic márkát, amikor a kilencvenes évek előszeleként már kezdték elborítani a szivárványszínek a divatvilágot. Első kollekciói is a színes, szórakoztató, olasz klubhangulatot idézték, némi karneváli beütéssel. A 2013-as tavaszi gyűjtemény ezekhez a gyökerekhez tér vissza: a Moschino kreatív igazgatója, Rossella Jardini és a Cheap & Chic tervezője, Francesca Rubino eleven, játékos, színpompás retró kollekciót alkotott, mely éppúgy, mint egy karnevál, a meleg évszak beköszöntét ünnepli.

A repertoárt végigkísérő ananászminta pedig máris ikonikusnak vagy irányadónak mondható a divatban, hiszen a H&M is lekoppintotta, illetve felhasználta az ötletet trendösszesítő kollekciójában. Bár egymás után felvonultatva harsánynak és rikítónak tűnnek a ruhák, könnyű meglátni bennük a klassz stíluslehetőségeket, ha gondolatban kiemelünk egy-egy darabot a tömény színkavalkádból.

  • Megosztás:
hirdetés