A Dior kutatása szerint a nők 70%-a nem szereti a saját fotóját, szürkének, színtelennek látja a bőrét, és sokak szerint a fényképek kiemelik a piros foltjaikat – írja a Daily Mail. Éppen ezért a Diorskin egy új alapozóval állt elő, ami Star névre hallgat, és kifejezetten arra fejlesztették ki, hogy fotogénné tegye az arcot.

Szelfibiztos alapozó

A nők nagy része azért nézi a fotóit, hogy növelje az önbizalmát – állítja a kutatás. De, ha nem sikerül jól a fénykép, akkor nem tölti be ezt a funkcióját. Ma pedig, amikor mindenki szükségét érzi az állandó szelfizésnek, még inkább igaz ez.

A Diorskin Star alapozót két évig fejlesztették, és úgynevezett intelligens pigmentekkel éri el, hogy a fény jól verődjön vissza az arcról, hogy kiemelje a pofacsontokat és a szemet, de elkendőzze a bőr egyenetlenségeit és hibáit. Az intelligens pigment nem más, mint a titánium, illetve szilikon, előbbi például a fizikai fényvédőkben is benne van. Amiért sokan nem szeretik, az az, hogy fehérré teszi a bőrt. A szilikon feltölti a ráncokat, szó szerint, nem véletlenül van ott sok primerben. Emellett ápoló anyagokat is tartalmaz a termék, melyek halványítani hivatottak a pigmentfoltokat. Az édesgyökér-kivonat pedig serkenti a vérkeringést, ami elvileg csökkenti a pirosságot.

Természetesen a Dior termékével ez nem fordul elő. A tesztek szerint, melyeket lelkes bloggerek végeztek, az alapozó szépen teljesít, könnyen elterül a bőrön, nem kelt maszkszerű hatást.

A termék arca Natalie Portman, aki már régóta dolgozik a márkával. A vegán színésznő miatt majdnem biztosak vagyunk abban, hogy egyáltalán nem tesztelték állatokon a terméket.

  • Megosztás:
hirdetés