Axente Vanessáról elmondható, hogy ment, látott és győzött: a magyar lányt ugyanis fiatal kora ellenére – 18 éves – ismét a Chanel arcának választották, ő képviseli a világhírű márka kozmetikumainak őszi termékeit.

Vanessa olyan divatházakat képviselt már kifutón és reklámkampányban is, mint Hugo Boss, a Prada vagy éppen a Calvin Klein, de azzal, hogy a tavaszi-nyári, Notes de Printemps névre keresztelt kollekció után ismét ő lett a Chanel arca, bebizonyította, hogy igazán ott van a helye a világ topmodelljei között.

Sikere egyre magasabbra ível, lassan túlszárnyalja Palvin Barbi népszerűségét is a modellvilágban, hiszen, amíg Barbi egy kislányosabb megjelenéssel próbál érvényesülni, addig Vanessa minden pórusából nőiesség árad. Ezt a Chanel kampányfotója is jól bizonyítja, mely, bár egyszerűséget tükröz, magával ragadó. Imádjuk az erős és határozott sminket és a fekete körmöket is, melyek nagy vonalakban lefestik, mire is számíthatunk az őszi sminkdivatban.

  • Megosztás:
hirdetés