Először választott a Martini egy fiatal hazai divattervezőt annak érdekében, hogy munkáján keresztül bemutathassa, mit jelent az italhoz és a motorsportokhoz kapcsolódó igazi olasz életérzés.

A divat és a stílus mindig is az ikonikus olasz márka figyelmének középpontjában állt. Ennek megfelelően a Martini világszerte a barátokkal töltött idő stílusos kiegészítőjévé vált, összekapcsolódott szórakozással, kultúrával, inspiráló művészekkel – és most a divattal is.

Viseld a versenyt!

A futamot megelőző szombat estétől a Martini egy fiatal hazai tervező segítségével limitált kiadásban készülő pólóval biztosítja azt, hogy mostantól mindenki magáénak tudhassa a Martini életérzés egy kis darabját.

A póló dizájnját nem is inspirálhatta volna más, mint a világmárka hangulata és formavilága, hiszen a Martini Racing csíkjai a futamok világában már-már művészeti alkotásként tekinthetőek – ami jó részben annak is köszönhető, hogy az olasz vállalat már több mint negyven éve vesz rész a motorsport támogatásában. A póló központi eleme a kézírásos race felirat, ami egyszerre tükrözi a versenyszellemet és a nagydíj dinamizmusát, miközben a kézírás miatt lazább, fiatalos, kötetlen stílussal ruházza fel a dizájnt – és ezáltal annak viselőjét.

A felirat mellett kevésbé nyomatékosan megjelenő gépi tipográfia azt a professzionalizmust és határozottságot közvetíti, ami szintén könnyen összeegyeztethető a Formula 1-es futamok világával. A pólók pamutból készültek, a fazon bővebb, oversized cut vonalat követ, hiszen ez áll a legközelebb a Daige stílusvilágához, és a Martini is így képzeli el a laza eleganciát.

– Kitüntető és megtisztelő az a bizalom, hogy egy hatalmas és az egész világon ismert márka engem kért fel arra, hogy megtervezzek számára egy modellt. Ez természetesen nemcsak nekem szól, hanem az összes hazai, fiatal és tehetséges divattervezőknek is. Izgalommal és büszkeséggel várom az estét, ahol bemutathatom az általam tervezett darabokat a Martini vendégeinek és annak a generációnak, amelyik a véleményem szerint könnyen magáévá teheti a márka barátkozásról, ismerkedésről és jó hangulatról, a könnyed, olaszos életérzésről szóló üzeneteit – nyilatkozta Daige vagyis Tóth Melinda.

– Egy ilyen munka minden esetben rengeteg örömmel és izgalommal jár. Nem könnyű egy 150 éves hagyományt megérteni és visszaadni egyetlen ruhadarabban. Így úgy éreztem, hogy ahhoz, hogy ezt megalkothassam, nemcsak a márkát kell megismernem, de mindazt a szerteágazó tevékenységet, amit a világban folytat.

A Daige által tervezett ruhadarabok a július 23-án megrendezett Pre-Race Coctail Partyn kerülnek kiállításra, ahol meg is lehet rendelni a darabokat. Kattints a Facebook-eseményre, és jelezd, hogy ott leszel a futam előtt!

  • Megosztás:
hirdetés